Glad Påsk

fredag, april 14, 2017


Ibland blir man lite iväl ivägsvept i det man pysslar med! Peter sitter och spelar tevespel och själv satt jag och skrev en ny guide på Fixabloggen när jag tyckte att det började lukta lite bränt. Oj, hoppsan, jag hade visst satt in en helgskinka i ugnen för att griljeras! Tur att det inte blev mer bränt än så här...

I morse när vi vaknade insåg vi att det fallit flera cm snö under natten. När ska det bli vår egentligen? När man tänker på Påsk är det ju spirande grönska, snödroppar och påskliljor som är bilden, inte snö och halka. Aprilväder, vad ska man säga?
Jag väljer:



Kanske gillar du också

2 kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Lät inget vidare med snö men...skinkan var go hoppas jag hihi
    Här är det vårsol men kallt & Påsken var över förväntan/Kram

    SvaraRadera

Allt om Blogspot

Blogspot in english

Följ mig på Facebook